POTRZEBUJESZ POMOCY?


Znajdź odpowiedź wśród najczęściej zadawanych pytań


Szacowany czas dla monitorowanej dostawy to 4-7 dni roboczych.

W związku z tym, że dokładamy wszelkich starań aby dostarczyć wszystkie przesyłki w szacowanych ramach czasowych, prosimy o przeznaczenie do 14 dni roboczych na ich dostarczenie.

Jeśli masz pytania lub zamówienie nie dotarło, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu przesyłki: Spakuj produkt w jego oryginalne opakowanie wypełniając formularz zwrotu podając swoje imię i nazwisko, adres, szczegóły zamówienia oraz powód jego zwrotu. Wyślij paczkę za pomocą najbliższej placówki pocztowej – wybierz dodatkowe odszkodowanie jeśli to możliwe - zapewni to odpowiednie zabezpieczenie w mało prawdopodobnym przypadku zaginięcia Twojej przesyłki podczas transportu. Yours Clothing nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki zgubione podczas transportu, prosimy zachować rachunek potwierdzający wysyłkę.

Nasz adres zwrotów:

Yours Clothing,
Returns Dept,
Unit B, Finmere Park,
Southgate Way, Orton Southgate,
Peterborough
PE2 6YG
UK

*wszystkie produkty oznaczone gwiazdką nie mogą być zwracane ze względów higienicznych *

Pamiętaj, że jeśli zwracasz przedmiot, który był w promocji lub zamówienie ma promocję z nim związaną, możesz nie otrzymać pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli pozostałe zachowane zamówienie nie kwalifikuje się do tej promocji. Należy pamiętać, że pierwotna opłata za dostawę nie zostanie zwrócona.

Dokonujemy zwrotu w tym samym dniu kiedy otrzymamy produkt, po jego sprawdzeniu wysyłamy email potwierdzający (prosimy sprawdzić folder spam!) Zwracamy pieniądze tą samą metodą ,którą dokonano płatności za zamówienie. Prosimy zakładać około 5 dni roboczych na przetworzenie transakcji przez bank.

Szacowany czas w pełni monitorowanej dostawy to 4-7 dni roboczych.

W związku z tym, że dokładamy wszelkich starań aby dostarczyć wszystkie przesyłki w szacowanych ramach czasowych, prosimy o przeznaczenie do 14 dni roboczych na ich dostarczenie. Należy pamiętać, że święta państwowe i dni wolne od pracy mogą wydłużyć czas dostawy.

Jeśli masz pytania lub zamówienie nie dotarło, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Jeśli Twoja przesyłka zawierała uszkodzony przedmiot prosimy skontaktowanie się z działem obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy. Prosimy w nim o informacje, czy powinniśmy zwrócić pieniądze czy ponowić wysyłkę produktu, należy załączyć zdjęcie potwierdzające uszkodzenie. Problem zostanie rozpatrzony przez zespół kontroli jakości.

Wszystkie nasze przesyłki są sprawdzane przed wysyłką, niestety jeśli zdarzyło się, że zamówienie jest niekompletne prosimy o skontaktowanie się z działem obsługi klienta przez formularz kontaktowy aby rozwiązać problem.

Detale takie jak imię czy adres można zmienić w sekcji Zarządzaj Kontem na naszej stronie, wystarczy kliknąc w pole Edytuj Dane. Po złożeniu zamowienia nie można zmienić imienia bądź adresu jeśli zostało ono już wysłane.

accordion-toggle accordion__toggle show show show

Sign Up for Exclusive News and Offers >Close