POTRZEBUJESZ POMOCY?


Znajdź odpowiedź wśród najczęściej zadawanych pytań


Będziemy Cię na bieżąco informować o stanie zamówienia drogą mailową (jeśli nie otrzymałaś/łeś żadnych wiadomości e-mail, sprawdź folder śmieci). Dostawę mozna również śledzić za pośrednictwem naszego Centrum Obsługi Klienta.

Aby dokonać zwrotu prosimy zalogować się klikając w link poniżej wprowadzając numer referencyjny "GE":

https://web.global-e.com/returns/portal/mZAs

  1. Wybierz produkt, który zamierzasz wrócić oraz zaznacz powód zwrotu.
  2. Wydrukuj etykietę zwrotu (powinny być 2 sztuki), jedną włóż do środka przesyłki wraz produktem, a drugą umieść na wierzchu upewniając się, że jest bezpiecznie przymocowana.
  3. Otrzymasz numer śledzenia przesyłki. Prosimy o jego bezpieczne przechowywanie, aby móc monitorować dostawę.
  4. Nadaj paczkę w lokalnym urzędzie pocztowym. Zalecamy zachowanie dowodu nadania przesyłki.
  5. Zwrot pieniędzy zostanie przetworzony tą samą metodą, którą dokonano płatności, gdy przesyłka zostanie sprawdzona przez Yours Clothing.
  6. Nie oferujemy bezpłatnych zwrotów w związku z czym będą Państwo musieli ponieść koszty przesyłki zwrotnej.
  7. Prosimy przeznaczyć 7 dni roboczych na przetworzenie środków. Zwrot zostanie zlecony po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru przez Yours Clothing.

Zwrot środków zlecimy w tym samym dniu, w którym otrzymamy i sprawdzimy produkty, po przetworzeniu wyślemy potwierdzenie e-mailem (sprawdź folder śmieci!) Zwrot zostanie przetworzony ta samą metodą, której użyto przy składaniu zamówienia. Należy zakładać do 7 dni roboczych na przetworzenie zwrotu pieniędzy przez bank.

Pełne informacje na temat usług dostawy i czasu realizacji zamówień w poszczególnych krajach można znaleźć na naszej stronie dostawy.

Jeśli niefortunnie otrzymają Państwo wadliwy produkt, prosimy o odesłanie go do nas w ciągu 30 dni wraz z opisem uszkodzenia, a my dokonamy pełnego zwrotu pieniędzy wraz z poniesioną opłatą za dostawę. Wadliwe przedmioty zostaną sprawdzone przy odbiorze i potwierdzone przez zespół zwrotów.

W mało prawdopodobnym przypadku, gdy brakuje artykułu w zamówieniu, jest to prawdopodobnie spowodowane tym, że zamówienie jest wysyłane w oddzielnych paczkach, jeśli tak jest, zalecamy sprawdzenie poczty e-mail, ponieważ drogą mailową informujemy o stanie zamówienia. (Nie zapomnij sprawdzić folderu śmieci!). Jeśli pomimo to przesyłka jest niekompletna. Prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta https://service.global-e.com/

Dowolne dane osobowe, takie jak imię i nazwisko lub adres można zmienić w sekcji Zarządzanie kontem na stronie internetowej, klikając na Edytuj szczegóły. Po złożeniu zamówienia oraz po jego wysłaniu nie można już zmienić nazwiska lub adresu.

CloseGlobalE_PL