POTRZEBUJESZ POMOCY?


Znajdź odpowiedź wśród najczęściej zadawanych pytań


Szacowany czas dla monitorowanej dostawy to 4-7 dni roboczych.

W związku z tym, że dokładamy wszelkich starań aby dostarczyć wszystkie przesyłki w szacowanych ramach czasowych, prosimy o przeznaczenie do 14 dni roboczych na ich dostarczenie.

Jeśli masz pytania lub zamówienie nie dotarło, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Skorzystaj z naszego portalu zwrotów poniżej. Możesz zwrócić przesyłkę korzystając z lokalnego punktu przyjmowania paczek lub usługi pocztowej, opcje dostępne wymienione są na portalu.

Jeśli zamierzasz zwrócić przesyłkę, upewnij się, że przedmioty nie były noszone i są w stanie nienaruszonym z dołączonymi metkami, w przeciwnym razie nie możemy zagwarantować, że zostaną one przyjęte. Postępuj zgodnie z tym procesem:

  1. Spakuj przedmiot w oryginalne opakowanie jeśli to możliwe.
  2. Zaloguj się na portalu zwrotów https://yoursclothing.intelligentreturns.net/ i postępuj zgodnie z instrukcjami.
  3. Będziesz potrzebował/ła numeru/identyfikatora zamówienia podanego na liście przewozowym (zaczyna się od liter) i kodu pocztowego (twój kod pocztowy dostawy).
  4. Po zakończeniu powyższego procesu otrzymasz unikalną etykietę zwrotną. Prosimy o umieszczenie tej etykiety na zewnątrz paczki i przekazanie jej do wybranej opcji zwrotu.
  5. Otrzymasz numer referencyjny umożliwiający śledzenie przesyłki.

Adres zwrotów:

Yours Clothing,
Returns Dept,
Newcombe House
Bakewell Road
Peterborough
PE2 6XU
England

Pamiętaj, że jeśli zwracany produkt, został zakupiony w promocji lub zamówienie miało związaną z nim promocję, możesz nie otrzymać pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli pozostałe elementy zamówienia, które zachowałeś nie będą się już do tej promocji kwalifikować.

Dokonujemy zwrotu w tym samym dniu kiedy otrzymamy produkt, po jego sprawdzeniu wysyłamy email potwierdzający (prosimy sprawdzić folder spam!) Zwracamy pieniądze tą samą metodą ,którą dokonano płatności za zamówienie. Prosimy zakładać około 4 dni roboczych na przetworzenie transakcji przez bank.

Szacowany czas w pełni monitorowanej dostawy to 2-4 dni roboczych.

W związku z tym, że dokładamy wszelkich starań aby dostarczyć wszystkie przesyłki w szacowanych ramach czasowych, prosimy o przeznaczenie do 14 dni roboczych na ich dostarczenie. Należy pamiętać, że święta państwowe i dni wolne od pracy mogą wydłużyć czas dostawy.

Jeśli masz pytania lub zamówienie nie dotarło, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Jeśli Twoja przesyłka zawierała uszkodzony przedmiot prosimy skontaktowanie się z działem obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy. Prosimy w nim o informacje, czy powinniśmy zwrócić pieniądze czy ponowić wysyłkę produktu, należy załączyć zdjęcie potwierdzające uszkodzenie. Problem zostanie rozpatrzony przez zespół kontroli jakości.

Wszystkie nasze przesyłki są sprawdzane przed wysyłką, niestety jeśli zdarzyło się, że zamówienie jest niekompletne prosimy o skontaktowanie się z działem obsługi klienta przez formularz kontaktowy aby rozwiązać problem.

Detale takie jak imię czy adres można zmienić w sekcji Zarządzaj Kontem na naszej stronie, wystarczy kliknąc w pole Edytuj Dane. Po złożeniu zamowienia nie można zmienić imienia bądź adresu jeśli zostało ono już wysłane.