faq


BONY RABATOWE

Upewnij się, że używany kod rabatowy został wpisany poprawnie oraz, że bon nie stracił ważności. Aby wykorzystać kod, należy go wpisać w pole poniżej zapytania „Czy posiadasz kod rabatowy?" na etapie przejścia do „Koszyka". W przypadku powrotu do poprzedniej strony lub kontynuowania zakupów po wpisaniu kodu rabatowego, jest możliwe, że kod będzie musiał być wpisany ponownie przed złożeniem zamówienia. O ile nie określono inaczej, kody rabatowe nie są ważne podczas zakupu produktów z wyprzedaży. Jeśli złożenie zamówienia będzie Ci sprawiało trudności, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta za pomocą formularza kontaktowego.

ZAMÓWIENIE

Przejdź do produktu, który Cię interesuje. Wybierz odpowiedni rozmiar, po czym kliknij „Dodaj do koszyka". Po wybraniu wszystkich artykułów i umieszczeniu ich w koszyku przejdź do kasy wybierając właściwą opcję. Jeśli jesteś stałym klientem, wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta wpisując adres e-mail oraz hasło. Nowi klienci muszą dokonać rejestracji wpisując adres e-mail oraz wybrane przez siebie hasło. Następnie postępuj zgodnie z krokami dotyczącymi bezpiecznej płatności internetowej. W razie trudności ze składaniem zamówienia skontaktuj się z nami za pomocą opcji czatu na żywo lub zadzwoń do Działu Obsługi Klienta pod numer +44(0)8448 204 204.
Rejestracja jest korzystna dla klienta. Daje ona nie tylko dostęp do ofert specjalnych oraz rabatów, ale także umożliwia sprawdzenie etapu realizacji zamówienia. Jeśli nie posiadasz adresu e-mail możesz złożyć zamówienie telefonicznie kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem +44(0)8448 204 204.
Wyślij prośbę o przypomnienie hasła. W górnym menu strony wybierz opcję „Zaloguj się/Wyloguj się" oraz wpisz Twój adres e-mail. Zostanie Ci przesłany link za pomocą, którego możesz ustalić nowe hasło. Możesz również kliknąć tutaj Forgotten Password
Switch/Maestro, Visa, Visa Electron, MasterCard, Solo, PayPal oraz płatność Amazon.
Twój bank będzie mógł udzielić Ci informacji na temat powodu, dlaczego Twoja karta nie została przyjęta. Upewnij się, że karta, której używasz do płatności jest przez nas akceptowana. Niestety, nie akceptujemy kart Laser oraz American Express. Ewentualnie, możemy zaakceptować płatność PayPal lub Amazon. Jeśli dalej masz trudności ze złożeniem zamówienia, zadzwoń na naszą infolinię +44(0)8448 204204, pobierzemy płatność telefonicznie.
Złożone zamowienia internetowe są realizowane oraz zwysyłane bardzo szybko. Niestety, po potwierdzeniu nie ma możliwości, by je anulować lub zmienić. Zamówienie zostanie do Ciebie wysłane. W celu otrzymania zwrotu płatnośći należy zamówienie do nas odesłać.
Dbamy o poprawność naszych przesyłek, jednak czasem błędy mogą się zdarzyć. Jeśli otrzymasz inny towar niż zamówiony, odeślij go do nas a my zwrócimy Ci płatność lub wyślemy poprawny towar po sprawdzeniu jego dostępności. Przejdź do konta internetowego, a następnie zdobądź numer referencyjny zwrotu. Nasze artykuły sprzedają się bardzo szybko, więc aby uniknąć rozczarowania, radzimy Ci natychmiast złożyć nowe zamówienie na dany produkt.
Przed wysyłką wszystkie zamówienia są kompletowane i dokładnie sprawdzane w magazynie, zdarza się jednak, że może dojść do pomyłki. Jeśli Twoje zamówienie nie jest kompletne skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta wysyłając e-mail pod adres customerservices@yoursclothing.co.uk lub dzwoniąc pod numer +44(0)8448 204204. Zlecimy sprawdzenie zamówienia, co może potrwać kilka dni. Jeśli to konieczne, brakujący produkt zostanie do Ciebie wysłany. Nasze artykuły sprzedają się bardzo szybko, więc aby uniknąć rozczarowania, radzimy Ci natychmiast złożyć nowe zamówienie na dany produkt.
By skorzystać ze zniżki musisz zakupić odpowiednią liczbę produktów, których dotyczy promocja, np. 2 za £20 lub 3 za £12. Jeśli wybierzesz inną liczbę, wtedy zniżka nie będzie uwzględniona. Po dodaniu towarów do koszyka widoczna będzie pierwotna cena, zniżka będzie widoczna w dolnej części koszyka, gdzie wyświetlona będzie należna suma. Jeśli zniżka nie została wliczona, mimo tego, że liczba wybranych produktów jest poprawna, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta poprzez „formularz kontaktowy" w celu dokonania poprawek w zamówieniu.
Tabela Rozmiarów jest dostępna po przejściu do informacji o danym produkcie, powyżej opcji „wybierz rozmiar". Według potrzeby, rozmiary w tabeli mogą być zmienione z rozmiarówki brytyjskiej na amerykańską oraz europejską. Jeśli wybierzesz w tabeli rozmiar amerykański lub europejski i przejdziesz do kontynuacji zamówienia, wtedy rozmiar zostanie automatycznie zmieniony na jego brytyjski odpowiednik. Umożliwi to pracownikom naszego magazynu wybór odpowiedniego rozmiaru przy kompletowaniu Twojego zamówienia.

DOSTAWA

Niestety, nie oferujemy opcji śledzenia przesyłek międzynarodowych. Zamówienia międzynarodowe są wysyłane za pomocą poczty Royal Mail, a następnie przekazywane poczcie krajowej w odpowiednim państwie.
W czasie składanie zamówienia, po przejściu do kasy masz możliwość wyboru Przesyłki w Wyznaczonym Dniu, która powinna być dostarczona w wybranym przez Ciebie terminie. Dostawa zamówienia na terenie Europy trwa od 7 do 10 dni roboczych. Dostawa do pozostałych krajów od 10 do 15 dni roboczych. Zapoznaj się z rozdziałem dotyczącym Dostawy, który zawiera informacje na temat przewidywanego czasu dostarczenia poszczególnych przesyłek.
W naszej ofercie znajduje się kilka opcji wysyłki zamówienia. Szczegółowe informacje dostępne są na naszej stronie internetowej. Przy każdej opcji podany jest przewidywany termin dostarczenia przesyłki, który zawsze staramy się przestrzegać. Niestety, mogą zdarzyć się niezależne od nas opóźnienia. Na wysyłkę za pomocą firmy kurierskiej lub poczty mogą mieć wpływ dni wolne od pracy, złe warunki pogodowe lub w przypadku zamówień międzynarodowych - kontrola celna. Jeśli termin dostarczenia Twojego zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej, a my rozpoczniemy proces sprawdzenia lokalizacji Twojej przesyłki. Jeśli będzie to możliwe zapewnimy Ci usługę śledzenia przesyłki. Postępowanie związane z lokalizacją Twojego zamówienia może trwać do 7 dni roboczych.

INFORMACJE O PRODUKTACH

Tabela Rozmiarów jest dostępna po przejściu do informacji o danym produkcie, powyżej opcji „Wybó rozmiaru". W tabeli znajdują się również rozmiary amerykańskie oraz ich europejskie odpowiedniki.
Nie ma nic prostszego! Wybierz kategorię w górnym menu strony, a następnie interesującą Cię podkategorię. W ten sposób możesz przeglądać daną kolekcję. Możesz również skorzystać z opcji 'Szukaj produktu' wpisując w pole kod poszczególnego produktu lub jego opis. Find Items
Możesz zamówić jedynie towary, które są aktualnie dostępne. Możesz jednak wpisać swój adres e-mail w pole, które pojawia się w razie niedostępności danego rozmiaru, a my powiadomimy Cię gdy Twój rozmiar będzie ponownie dostępny w sprzedaży. Stock Request

Master Card
Visa Card
Paypal
Sign Up for Exclusive News and Offers >Close