




Mamy nadzieję, że spodobało ci się zamówienie, jeśli jednak nie jest ono w pełni zgodne z oczekiwaniami możesz je do nas zwrócić korzystając z prostej instrukcji poniżej
Jeśli chcesz dokonać zwrotu:
Jeśli zamierzasz zwrócić przesyłkę, upewnij się, że przedmioty nie były noszone i są w stanie nienaruszonym z dołączonymi metkami, w przeciwnym razie nie możemy zagwarantować, że zostaną one przyjęte.
Opcja 1. Zapakuj towar w oryginalne opakowanie załączając fakturę, która zawiera szczegóły zwracanego zamówienia. Wyślij przesyłkę za pomocą najbliższego serwisu pocztowego. Wybierz przesyłkę standardową. Jeśli to możliwe spróbuj wybrać opcję, która oferuje odszkodowanie w przypadku zaginięcia przesyłki. Firma Yours Clothing nie ponosi odpowiedzialności za zwracane przesyłki, które zaginęły podczas transportu, dlatego zalecamy zachować paragon jako dowód na dokonanie zwrotu.
Opcja 2. Skorzystaj z naszego portalu zwrotów poniżej. Możesz zwrócić przesyłkę korzystając z lokalnego punktu przyjmowania paczek lub usługi pocztowej (dostępne opcje wymienione są na portalu).
Postępuj zgodnie z wytycznymi:
Spakuj przedmiot w oryginalne opakowanie jeśli to możliwe.
Zaloguj się na portalu zwrotów https://yoursclothing.intelligentreturns.net/main/landing?lang=pl i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Będziesz potrzebował/ła numeru/identyfikatora zamówienia podanego na liście przewozowym (zaczyna się od liter) i kodu pocztowego (twój kod pocztowy dostawy).**
Po zakończeniu powyższego procesu otrzymasz unikalną etykietę zwrotną. Prosimy o umieszczenie tej etykiety na zewnątrz paczki i przekazanie jej do wybranej opcji zwrotu.
Otrzymasz numer referencyjny umożliwiający śledzenie przesyłki.
Adres zwrotów:
Yours Clothing,
Returns Dept,
Newcombe House
Bakewell Road
Peterborough
PE2 6XU
England
Zwroty powinny być dokonane w ciągu 28 dni od daty na rachunku przesyłki.
Często zadawane pytania
Jak długo potrwa przetworzenie zwrotu?
Paczka powinna dotrzeć do nas w ciągu 7-10 dni roboczych. Zalecamy korzystanie z możliwości śledzenia przesyłki w celu monitorowania postępów w jej dostarczeniu. Po otrzymaniu i sprawdzeniu produktów w tym samym dniu zlecimy zwrot oraz wyślemy potwierdzenie mailowo. Należy zakładać 5 do 7 dni roboczych na rozpatrzenie zwrotu pieniędzy przez bank.