Latest Arrivals
Bestsellers
EXTRA 20% OFF ALL DRESSES
Delivery
Sign Up TO OUR EMAILS
Returns returns Returns
/returns /returns

Mamy nadzieję, że spodobało ci się zamówienie, jeśli jednak nie jest ono w pełni zgodne z oczekiwaniami możesz je do nas zwrócić korzystając z prostej instrukcji poniżej

Jak dokonać zwrotu

Jeśli chcesz dokonać zwrotu:

Jeśli zamierzasz zwrócić przesyłkę, upewnij się, że przedmioty nie były noszone i są w stanie nienaruszonym z dołączonymi metkami, w przeciwnym razie nie możemy zagwarantować, że zostaną one przyjęte.

Opcja 1. Zapakuj towar w oryginalne opakowanie załączając fakturę, która zawiera szczegóły zwracanego zamówienia. Wyślij przesyłkę za pomocą najbliższego serwisu pocztowego. Wybierz przesyłkę standardową. Jeśli to możliwe spróbuj wybrać opcję, która oferuje odszkodowanie w przypadku zaginięcia przesyłki. Firma Yours Clothing nie ponosi odpowiedzialności za zwracane przesyłki, które zaginęły podczas transportu, dlatego zalecamy zachować paragon jako dowód na dokonanie zwrotu.

Opcja 2. Skorzystaj z naszego portalu zwrotów poniżej. Możesz zwrócić przesyłkę korzystając z lokalnego punktu przyjmowania paczek lub usługi pocztowej (dostępne opcje wymienione są na portalu).

Postępuj zgodnie z wytycznymi:

  1. Spakuj przedmiot w oryginalne opakowanie jeśli to możliwe.

  2. Zaloguj się na portalu zwrotów https://yoursclothing.intelligentreturns.net/main/landing?lang=pl i postępuj zgodnie z instrukcjami.

  3. Będziesz potrzebował/ła numeru/identyfikatora zamówienia podanego na liście przewozowym (zaczyna się od liter) i kodu pocztowego (twój kod pocztowy dostawy).**

  4. Po zakończeniu powyższego procesu otrzymasz unikalną etykietę zwrotną. Prosimy o umieszczenie tej etykiety na zewnątrz paczki i przekazanie jej do wybranej opcji zwrotu.

  5. Otrzymasz numer referencyjny umożliwiający śledzenie przesyłki.

Adres zwrotów:
Yours Clothing,
Returns Dept,
Newcombe House
Bakewell Road
Peterborough
PE2 6XU
England

Zwroty powinny być dokonane w ciągu 28 dni od daty na rachunku przesyłki.

Często zadawane pytania

Paczka powinna dotrzeć do nas w ciągu 7-10 dni roboczych. Zalecamy korzystanie z możliwości śledzenia przesyłki w celu monitorowania postępów w jej dostarczeniu. Po otrzymaniu i sprawdzeniu produktów w tym samym dniu zlecimy zwrot oraz wyślemy potwierdzenie mailowo. Należy zakładać 5 do 7 dni roboczych na rozpatrzenie zwrotu pieniędzy przez bank.