POLITYKA ZWROTÓW MIĘDZYNARODOWYCH


JAK DŁUGO MUSZĘ CZEKAĆ NA ZWROT PŁATNOŚCI?

Zwrotu płatności dokonujemy w dniu otrzymania przez nas zwracanego towaru, powiadomimy Cię o tym za pomocą wiadomości e-mail. Zwrot należności przez bank może potrwać do 5 dni.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR?

Zwracane towary muszą być zapakowane, nieużywane i muszą posiadać metki, w przeciwnym razie zwrot może nie zostać zaakceptowany. Postępuj według poniższych kroków:

  1. Zapakuj towar w oryginalne opakowanie.
  2. Wypełnij formularz zwrotu, podaj imię i nazwisko, szczegóły zamówienia oraz powód zwrotu produktu.
  3. Następnie wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób w jaki chcesz zwrócić towar do nas;np. za pomocą poczty. Pamiętaj, że jeśli zwracasz towar zakupiony podczas promocji lub w Twoim zamówieniu została uwzględniona oferta specjalna, a część zamówionych artykułów została przez Ciebie zatrzymana, możesz nie otrzymać pełnego zwrotu płatności.

Adres zwrotów to:

Yours Clothing,
Returns Dept,
Unit B, Finmere Park,
Southgate Way, Orton Southgate,
Peterborough
PE2 6YG
UK

* Towary oznaczone symbolem * nie mogą być zwracane ze względu na higienę

DARMOWY ZWROT TOWARU W SKLEPIE YOURS CLOTHING

Jeśli mieszkasz w pobliżu jednego z naszych sklepów Yours, możesz w nim wymienić towar na nowy lub na bon prezentowy albo otrzymać zwrot płatności. Jeśli płatność dokonano za pomocą PayPal lub Amazon, sklep może jedynie wymienić Twój towar na bon prezentowy. Upewnij się, że zwracasz towar w oryginalnym opakowaniu i z załączonym formularzem zwrotu. Należy również okazać potwierdzenie dostarczenia przesyłki, które stanowi dowód zakupu towaru.

DARMOWE ZWROTY TOWARU ZA POMOCĄ USŁUGI COLLECTPLUS

Naklej znajdującą się na otrzymanej fakturze zakupu etykietę Collect Plus na przesyłkę i zwróć ją do sklepu, który oferuje tę usługę. Otrzymasz paragon i numer referencyjny, który umożliwi Ci śledzenie przesyłki. Ponad 5800 sklepów na terenie Wielkiej Britanii oferuje usługę CollectPlus. Kliknij tutaj, aby znaleźć najbliższy sklep.

DARMOWE ZWROTY TOWARU W SKLEPIE SIECI ASDA

Sposób na dokonanie zwrotu towaru za pomocą jednego z 600 sklepów sieci ASDA:

  1. Wypełnij załączoną do Twojej przesyłki etykietę, podaj imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Etykietę można również wydrukować w sklepie.
  2. Naklej etykietę na przesyłkę.
  3. Zwróć przesyłkę w najbliższym sklepie sieci ASDA.
  4. Zwróć towar w punkcie zwrotów w sklepie ASDA lub przekaż go jednemu z pracowników.
  5. Za pomocą numeru znajdującego się na etykiecie, możesz śledzić zwrot na stronie internetowej www.toyou.co.uk.
JAKI BĘDZIE KOSZT ZWROTU TOWARU?

Oferujemy darmowe zwroty na terenie Wielkiej Brytanii i Irlandii za pomocą usługi CollectPlus. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, jeśli razem z przesyłką nie została wysłana etykieta zwrotna. Możesz zwrócić lub wymienić towar w jednym z naszych sklepów Yours (płatności dokonane za pomocą PayPal i Amazon nie mogą zostać zwrócone w sklepie). Ewentualnie, możesz skorzystać z usługi CollectPlus lub poczty za pokryciem kosztów. Koszty te są zależne od wagi oraz rodzaju przesyłki.

ILE MAM DNI NA ZWRÓCENIE TOWARU?

Towar należy zwrócić w ciągu 21 dni od daty na rachunku towaru. Artykuły można zwrócić bezpośrednio do nas lub do jednego ze sklepów Yours.

OTRZYMANY TOWAR JEST USZKODZONY, CO MOGĘ ZROBIĆ?

Jeśli otrzymasz uszkodzony towar, odeślij go do nas w ciągu 30 dni, a my dokonamy zwrotu należności za produkt oraz za koszty przesyłki. Wszystkie uszkodzone produkty podlegają kontroli w celu zaakceptowania zwrotu.

JAK NALEŻY POSTĄPIĆ W PRZYPADKU OTRZYMANIA PRODUKTU INNEGO NIŻ ZAMÓWIONY?

Jeśli otrzymasz inny towar niż zamówiony, odeślij go do nas a my zwrócimy Ci płatność lub wyślemy poprawny towar po sprawdzeniu jego dostępności.

OTRZYMANY PRODUKT WYGLĄDA INACZEJ NIŻ NA ZDJĘCIU

Fotografie produktów na naszej stronie internetowej są jak najbardziej zbliżone do oryginalnych produktów. Jednakże ich kolorystyka i odcienie mogą ulegać zmianom, ze względu na używany przez klienta monitor/wyświetlacz lub system.

CO NALEŻY ZROBIĆ GDY PRZESYŁKA JEST NIEKOMPLETNA?

Przed wysyłką wszystkie zamówienia są przez nas dokładnie sprawdzane, zdarza się jednak, że może dojść do pomyłki. Jeśli Twoje zamówienie nie jest kompletne skontaktuj się z nami pprze formularz kontaktowy. Zlecimy sprawdzenie zamówienia, co może potrwać kilka dni. Jeśli to konieczne, brakujący produkt zostanie do Ciebie wysłany.

WYMIANA TOWARU

Ze względu na długi czas trwania procesu odesłania towaru do nas przez klienta, a następnie wysyłki nowego towaru, nie oferujemy usługi wymiany. Nasze artykuły sprzedają się bardzo szybko i może się zdarzyć, że są dostępne jedynie przez krótki czas. Niezadowolenie klientów spowodowało, że zmieniliśmy naszą politykę wymiany towaru. Jeśli w oryginalnym zamówieniu wybrano nieodpowiedni rozmiar produktu, zalecamy natychmiastowe złożenie nowego zamówienia na właściwy rozmiar lub wybór kilku rozmiarów w oryginalnym zamówieniu.

JAKIE PRODUKTY NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM?

Niestety, ze względów higienicznych kolczyki i produkty kosmetyczne nie mogą być zwracane.Następujące produkty podlegają wymianie lub zwrotowi jedynie w przypadku, gdy są uszkodzone lub zostały nieprawidłowo opisane na stronie internetowej: Produkty sprzedawane w cenie niższej niż 70%. Ustawowe prawa konsumenta nie zostaną naruszone.


Master Card
Visa Card
Sign Up for Exclusive News and Offers >Close