Polityka zwrotów międzynarodowych

Mamy nadzieję, że spodobało ci się zamówienie, jeśli jednak nie jest ono w pełni zgodne z oczekiwaniami możesz je do nas zwrócić korzystając z prostej instrukcji poniżej

Skorzystaj z naszego portalu zwrotów poniżej. Możesz zwrócić przesyłkę korzystając z lokalnego punktu przyjmowania paczek lub usługi pocztowej, opcje dostępne wymienione są na portalu.

Jeśli zamierzasz zwrócić przesyłkę, upewnij się, że przedmioty nie były noszone i są w stanie nienaruszonym z dołączonymi metkami, w przeciwnym razie nie możemy zagwarantować, że zostaną one przyjęte. Postępuj zgodnie z tym procesem:

  1. Spakuj przedmiot w oryginalne opakowanie jeśli to możliwe.
  2. Zaloguj się na portalu zwrotów https://yoursclothing.intelligentreturns.net/ i postępuj zgodnie z instrukcjami.
  3. Będziesz potrzebował/ła numeru/identyfikatora zamówienia podanego na liście przewozowym (zaczyna się od liter) i kodu pocztowego (twój kod pocztowy dostawy).
  4. Po zakończeniu powyższego procesu otrzymasz unikalną etykietę zwrotną. Prosimy o umieszczenie tej etykiety na zewnątrz paczki i przekazanie jej do wybranej opcji zwrotu.
  5. Otrzymasz numer referencyjny umożliwiający śledzenie przesyłki.

Adres zwrotów:

Yours Clothing,
Returns Dept,
Newcombe House
Bakewell Road
Peterborough
PE2 6XU
England

Pamiętaj, że jeśli zwracany produkt, został zakupiony w promocji lub zamówienie miało związaną z nim promocję, możesz nie otrzymać pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli pozostałe elementy zamówienia, które zachowałeś nie będą się już do tej promocji kwalifikować.

Często zadawane pytania

Paczka powinna dotrzeć do nas w ciągu 7-10 dni roboczych. Zalecamy korzystanie z możliwości śledzenia przesyłki w celu monitorowania postępów w jej dostarczeniu. Po otrzymaniu i sprawdzeniu produktów w tym samym dniu zlecimy zwrot oraz wyślemy potwierdzenie mailowo. Należy zakładać 5 do 7 dni roboczych na rozpatrzenie zwrotu pieniędzy przez bank.