POLITYKA ZWROTÓW MIĘDZYNARODOWYCH


JAK DŁUGO MUSZĘ CZEKAĆ NA ZWROT PŁATNOŚCI?

Zwrotu płatności dokonujemy w dniu otrzymania przez nas zwracanego towaru, powiadomimy Cię o tym za pomocą wiadomości e-mail. Zwrot należności przez bank może potrwać do 5 dni.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR?

Zwracane towary muszą być zapakowane, nieużywane i muszą posiadać metki, w przeciwnym razie zwrot może nie zostać zaakceptowany. Postępuj według poniższych kroków:

  1. Zapakuj towar w oryginalne opakowanie.
  2. Wypełnij formularz zwrotu, podaj imię i nazwisko, szczegóły zamówienia oraz powód zwrotu produktu.
  3. Następnie wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób w jaki chcesz zwrócić towar do nas;np. za pomocą poczty. Pamiętaj, że jeśli zwracasz towar zakupiony podczas promocji lub w Twoim zamówieniu została uwzględniona oferta specjalna, a część zamówionych artykułów została przez Ciebie zatrzymana, możesz nie otrzymać pełnego zwrotu płatności.

Adres zwrotów to:

Yours Clothing,
Returns Dept,
Unit B, Finmere Park,
Southgate Way, Orton Southgate,
Peterborough
PE2 6YG
UK

* Towary oznaczone symbolem * nie mogą być zwracane ze względu na higienę

JAKI BĘDZIE KOSZT ZWROTU TOWARU?

Koszty te są zależne od wagi oraz rodzaju przesyłki.

ILE MAM DNI NA ZWRÓCENIE TOWARU?

Towar należy zwrócić w ciągu 21 dni od daty na rachunku towaru.

OTRZYMANY TOWAR JEST USZKODZONY, CO MOGĘ ZROBIĆ?

Jeśli otrzymasz uszkodzony towar, odeślij go do nas w ciągu 30 dni, a my dokonamy zwrotu należności za produkt oraz za koszty przesyłki. Wszystkie uszkodzone produkty podlegają kontroli w celu zaakceptowania zwrotu.

JAK NALEŻY POSTĄPIĆ W PRZYPADKU OTRZYMANIA PRODUKTU INNEGO NIŻ ZAMÓWIONY?

Jeśli otrzymasz inny towar niż zamówiony, odeślij go do nas a my zwrócimy Ci płatność lub wyślemy poprawny towar po sprawdzeniu jego dostępności.

OTRZYMANY PRODUKT WYGLĄDA INACZEJ NIŻ NA ZDJĘCIU

Fotografie produktów na naszej stronie internetowej są jak najbardziej zbliżone do oryginalnych produktów. Jednakże ich kolorystyka i odcienie mogą ulegać zmianom, ze względu na używany przez klienta monitor/wyświetlacz lub system.

CO NALEŻY ZROBIĆ GDY PRZESYŁKA JEST NIEKOMPLETNA?

Przed wysyłką wszystkie zamówienia są przez nas dokładnie sprawdzane, zdarza się jednak, że może dojść do pomyłki. Jeśli Twoje zamówienie nie jest kompletne skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Zlecimy sprawdzenie zamówienia, co może potrwać kilka dni. Jeśli to konieczne, brakujący produkt zostanie do Ciebie wysłany.

WYMIANA TOWARU

Ze względu na długi czas trwania procesu odesłania towaru do nas przez klienta, a następnie wysyłki nowego towaru, nie oferujemy usługi wymiany. Nasze artykuły sprzedają się bardzo szybko i może się zdarzyć, że są dostępne jedynie przez krótki czas. Niezadowolenie klientów spowodowało, że zmieniliśmy naszą politykę wymiany towaru. Jeśli w oryginalnym zamówieniu wybrano nieodpowiedni rozmiar produktu, zalecamy natychmiastowe złożenie nowego zamówienia na właściwy rozmiar lub wybór kilku rozmiarów w oryginalnym zamówieniu.

JAKIE PRODUKTY NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM?

Niestety, ze względów higienicznych kolczyki i produkty kosmetyczne nie mogą być zwracane.Następujące produkty podlegają wymianie lub zwrotowi jedynie w przypadku, gdy są uszkodzone lub zostały nieprawidłowo opisane na stronie internetowej: Produkty sprzedawane w cenie niższej niż 70%. Ustawowe prawa konsumenta nie zostaną naruszone.


Sign Up for Exclusive News and Offers > Close