Znajdź odpowiedź


Nasz Dział Obsługi Klienta jest zawsze do Twojej dyspozycji.

Nasza firma akceptuje kilka metod płatności; szybkie przelewy za pomocą dotpay, kartą debetową lub kredytową i z konta PayPal.

Obecnie akceptowane są płatności w polskich złotych, euro, funtach brytyjskich, dolarach amerykańskich i australijskich.

Jeśli adres e-mail używany do rejestracji konta PayPal jest inny niż ten, którego używasz do rejestracji na naszej stronie internetowej, wówczas podczas płatności za pomocą PayPal nasz system utworzy dla Ciebie nowe konto. Potwierdzenie transakcji oraz nowe hasło zostanie przesłane na adres e-mail przypisany do nowo utworzonego konta PayPal. Aby zalogować się do nowego konta, wystarczy podać adres e-mail zwykle używany do logowania oraz nowe hasło.

Radzimy, aby po pierwszym logowaniu za użyciem nowego hasła zmienić je na hasło bardziej dla Ciebie odpowiednie.

Dane nie są przekazywane stronom trzecim bez zgody klienta (za wyjątkiem stron partnerskich, które przekierowały Cię na naszą stronę internetową). Więcej szczegółowych informacji na temat naszej polityki prywatności pod linkiem; kliknij tutaj.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

Aby uzyskać listę krajów, do których dostarczamy zamówienia międzynarodowe kliknij tutaj.

Szacowany czas dostawy standardowej to 7-10 dni roboczych i 3-4 dla dostawy ekspresowej.

W związku z tym, że dokładamy wszelkich starań aby dostarczyć wszystkie przesyłki w szacowanych ramach czasowych, prosimy o przeznaczenie do 14 dni roboczych na ich dostarczenie.

Jeśli masz pytania lub zamówienie nie dotarło, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Tak, możemy śledzić dla Ciebie Twoją przesyłkę. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki z naszego magazynu, że Twoje zamówienie zostało wysłane. W celu uzyskania informacji i aktualizacji Twojej dostawy, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta https://www.yoursclothing.co.uk/contact-us.

Ze względu na duży rozmiar zamówienia, jest możliwe, że zostało ono wysłane w kilku przesyłkach. Pozostałe produkty powinny zostać dostarczone kilka dni po otrzymaniu pierwszej przesyłki.

Jeśli dodatkowa przesyłka nie zostanie dostarczona skontaktuj się z nami a my z przyjemnością udzielimy Ci pomocy.

Zgodnie z regulaminem firmy przedstawionym na naszej stronie internetowej, nie ponosimy odpowiedzialności za opłaty celne oraz podatkowe związane z wysyłką towarów poza granice Wielkiej Brytanii.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

Jeśli chcesz dokonać zwrotu:

  1. Zapakuj towar w oryginalne opakowanie.
  2. Wypełnij formularz zwrotu, podaj imię i nazwisko, szczegóły zamówienia oraz powód zwrotu produktu.
  3. Wyślij przesyłkę za pomocą najbliższego serwisu pocztowego. Wybierz przesyłkę standardową. Jeśli to możliwe, upewnij się, że wybierasz opcję, która oferuje odszkodowanie w przypadku zaginięcia przesyłki. Firma Yours Clothing nie ponosi odpowiedzialności za zwracane przesyłki, które zaginęły podczas transportu, dlatego zawsze zachowaj paragon jako dowód na dokonanie zwrotu.

Adres zwrotu:

Yours Clothing,
Returns Dept,
Unit B, Finmere Park,
Southgate Way, Orton Southgate,
Peterborough
PE2 6YG
UK

Zwroty powinny być dokonane w ciągu 21 dni od daty na rachunku przesyłki.

W przypadku przesyłek międzynarodowych akceptujemy zwroty, jednak nie jesteśmy w stanie dokonać wymiany towaru. Koszty zwrotu produktu są pokrywane przez klienta zgodnie z lokalnym prawem o zwrotach towarów.

Zwrócony towar otrzymamy w ciągu 7 dni pracujących i wtedy zwrot należności za produkt zostanie Ci przesłany. Jeśli uważasz, że zwrot produktu trwa dłużej niż tego oczekujesz, skontaktuj się z kurierem, za pośrednictwem którego dokonano zwrotu.

Niestety, ze względów higienicznych kolczyki i produkty kosmetyczne nie mogą być zwracane.Następujące produkty podlegają wymianie lub zwrotowi jedynie w przypadku, gdy są uszkodzone lub zostały nieprawidłowo opisane na stronie internetowej: Produkty sprzedawane w cenie niższej niż 70%. Ustawowe prawa konsumenta nie zostaną naruszone.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

Przepraszamy, że otrzymany przez Ciebie produkt jest uszkodzony. Przykro nam z powodu tej niedogodności.

Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta,Zdecyduj, czy życzysz sobie wymianę produktu na nowy czy zwrot płatności. Następnie dołącz zdjęcie uszkodzonego towaru podlegającego reklamacji. Dział Kontroli Jakości rozpatrzy Twoją prośbę.

Przed wysyłką wszystkie zamówienia są sprawdzane, zdarza się jednak, że może dojść do pomyłki. Należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, który rozwiąże ten problem natychmiastowo.

Przepraszamy, że otrzymany przez Ciebie produkt jest uszkodzony.

Uszkodzony towar należy zwrócić pod adres:

Yours Clothing
Returns Department
Unit B, Finmere Park
Orton Southgate
Peterborough
PE2 6YG

Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołaczyć dane adresowe oraz zaznaczyć, czy życzysz sobie wymianę produktu na nowy czy zwrot płatności. Gdy otrzymamy zwrot towaru dostaniesz powiadomienie za pomocą e-maila. Koszty przesyłki uszkodzonego towaru zostaną Ci zwrócone, nowy towar lub zwrot płatności zostanie wysłany.

Przepraszamy, że otrzymany przez Ciebie produkt jest inny niż zamówiony. Przykro nam z powodu tej niedogodności. Towar należy zwrócić pod adres:

Yours Clothing,
Returns Department
Unit B, Finmere Park
Orton Southgate
Peterborough
PE2 6YG

Prosimy o podanie danych adresowych, numeru zamówienia oraz powodu zwrotu towaru. Gdy otrzymamy zwrot towaru dostaniesz potwierdzenie za pomocą e-maila. Poprawny towar zostanie do Ciebie wysłany, a poniesione przez Ciebie koszty przesyłki zostaną Ci zwrócone.

|Przykro nam, że otrzymany przez Ciebie towar nie spełnia Twoich oczekiwań. Zwróć produkt, a następnie my dokonamy zwrotu płatności.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

Postępuj według poniższych kroków:

  1. Dodaj wybrane produkty do koszyka.
  2. Wybierz „Mój koszyk" w prawym, górnym rogu ekranu.
  3. Kliknij „Przejdź do kasy".
  4. Zaloguj się lub zarejestruj jako nowy klient.
  5. Wybierz sposób dostawy oraz podaj wszystkie niezbędne informacje.
  6. Złóż zamówienie. Otrzymasz potwierdzenie zawierające szczegóły zamówienia.

Jeśli złożenie zamówienia sprawia Ci trudności skontaktuj się z nami wypełniając formularz kontaktowy lub zadzwoń pod bezpłatny numer: 008001213769, podając numery referencyjne produktów, które zamierzasz kupić.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

Kod rabatowy wpisz w przeznaczone do tego pole na dole strony mój koszyk zanim przejdziesz do kasy.

Minimalna kwota zamówienia może różnić się w zależności od obowiązującej w danym czasie promocji. Aby dowiedzieć się, czy istnieje minimalna kwota zamówienia, zapoznaj się z zasadami i warunkami dotyczącymi wybranego kodu rabatowego.

Nie. Na chwilę obecną, przy jednym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kod rabatowy.

Zapoznaj się z zasadami i warunkami dotyczącymi wybranego kodu rabatowego, aby dowiedzieć się czy możesz go użyć do zakupu artykułów promocyjnych oraz w wyprzedaży.

Tak. Wystarczy wpisać kod rabatowy, a następnie dane karty upominkowej w odpowiednie pola na etapie dokonywania płatności.

Promocje oraz kody rabatowe nie są brane pod uwagę podczas dokonywania zwrotu. Rabaty są proporcjonalnie odejmowane od kosztów artykułów, do których się odnoszą.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

Aby zapoznać się z naszą ofertą kart przejdź do linku: karty podarunkowe

Pole dotyczące karty upominkowej znajduje się na dole strony na etapie przejścia do kasy. Aby dokonać realizacji karty wystarczy wpisać jej numer i pin przez złożeniem zamówienia.

Zaloguj się do konta na naszej stronie, a następnie wybierz opcję karty upominkowej. Wpisz wymagane dane, aby sprawdzić aktualne saldo. W tym celu możesz również skontaktować się z Działem Obsługi Klienta wypełniając formularz kontaktowy.

Karty upominkowe mogą być doładowane w sklepie lub po skontaktowaniu się z Działem Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy.

W przypadku zwrotu produktu, przy którego zakupie została wykorzystana karta upominkowa, na Twoje konto internetowe lub na tą samą kartę upominkową zostanie zwrócona kwota, za która został zakupiony produkt.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

W razie problemów skontaktuj się z nami za pomocą darmowej linii : 008001213769, lub wypełnij formularz kontaktowy.

Jak zwykle przejdź do opcji logowania, nie wpisuj jednak hasła, lecz wybierz opcję „Nie pamiętasz hasła?'. Znajduje się ona poniżej pola przeznaczonego na hasło. Otrzymasz e-mail z Twoim hasłem.

Jeśli chesz zmienić hasło, możesz to zrobić po wykonaniu wyżej wymienionych kroków. Zaloguj się do Twojego konta, wybierz zmień dane, a następnie zmień hasło.

Na dole strony internetowej znajduje się pole, gdzie należy wpisać swój adres e-mail, aby otrzymywać informacje o nowościach od Yours Clothing. Jeśli chcesz zrezygnować z subskrypcji przejdź do linka „wypisz z subskrypcji' znajdującego się w każdym z wysłanych do Ciebie przez nas e-maili. Po rezygnacji, subskrypcję możesz odnowić w każdym momencie.

Niestety nie. Wszystkie produkty są dostępne na naszej stronie internetowej oraz w naszych sklepach.

Skontaktuj się wypełniając formularz kontaktowy.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

By zapoznać się z naszą Tabelą Rozmiarów przejdź do linku: tabela rozmiarów

Lokalizację najbliższego sklepu możesz sprawdzić za pomocą opcji znajdź sklep na naszej stronie internetowej: przejdź do //znajdź-sklepr. Wystarczy, że wpiszesz Twój kod pocztowy do pola wyszukiwarki, a dane najbliższego sklepu zostaną wyświetlone.

Obecnie pracujemy nad otwarciem kilku sklepów na terenie całego kraju. Wiadomości dotyczące otwarcia nowych obiektów zostaną opublikowane na Facebooku oraz naszej stronie internetowej, a także wysyłane e-mailem.

Aby uzyskać informacje na temat sprzedaży hurtowej skontaktuj się z Amandą Buckingham wysyłając e-mail pod adres amandabuckingham@yoursclothing.co.uk.

Jesteśmy otwarci na nowe zgłoszenia. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie kilku fotografii wraz z informacjami o sobie na adres models@yoursclothing.co.uk w celu rozpatrzenia zgłoszenia.

Aby otrzymać informacje na temat prowadzenia bloga dla Yours Clothing, skontaktuj się z nami pod adresem pressenquiries@yoursclothing.co.uk

Możesz to zrobić wybierając opcję opinie, a następnie „dodaj opinię'.

Jeśli chcesz podzielić się z nami Twoimi dobrymi doświadczeniami o firmie Yours Clothing, lub przeciwnie - zgłosić problem, który należy rozwiązać, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Twoja opinia jest dla nas cenna, a naszym celem jest rozwiązanie każdego problemu jak najszybciej to możliwe.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

008001213769

Czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 10:00 - 18:00
(*godziny mogą ulec zmianie)


Master Card
Visa Card
Sign Up for Exclusive News and Offers >Close