Znajdź odpowiedź


Nasz Dział Obsługi Klienta jest zawsze do Twojej dyspozycji.

Nasza firma akceptuje kilka metod płatności; kartą debetową lub kredytową, z konta PayPal oraz płatność Amazon.

Obecnie akceptowane są płatności w funtach brytyjskich, dolarach amerykańskich, dolarach australijskich oraz euro.

Niestety obecnie nie oferujemy opcji konta kredytowego lub sposobu płatności „kup teraz, zapłać później”. Płatność za każde złożone zamówienie musi być dokonana podczas zakupu.

Wykorzystanie salda dodatniego jest możliwe po zalogowaniu na konto. Opcja ta jest dostępna podczas dokonywania płatności na etapie przejścia do kasy.

Jeśli adres e-mail używany do rejestracji konta PayPal jest inny niż ten, którego używasz do rejestracji na naszej stronie internetowej, wówczas podczas płatności za pomocą PayPal nasz system utworzy dla Ciebie nowe konto. Potwierdzenie transakcji oraz nowe hasło zostanie przesłane na adres e-mail przypisany do nowo utworzonego konta PayPal. Aby zalogować się do nowego konta, wystarczy podać adres e-mail zwykle używany do logowania oraz nowe hasło.

Radzimy, aby po pierwszym logowaniu za użyciem nowego hasła zmienić je na hasło bardziej dla Ciebie odpowiednie.

Dane nie są przekazywane stronom trzecim bez zgody klienta (za wyjątkiem stron partnerskich, które przekierowały Cię na naszą stronę internetową). Więcej szczegółowych informacji na temat naszej polityki prywatności pod linkiem; kliknij tutaj.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

Oferowane rodzaje przesyłki to standardowa, Next Day (w następnym dniu roboczym) oraz przesyłka w wyznaczonym dniu. Istnieje również możliwość dostawy do wybranego sklepu za pomocą serwisu Collect+. Aby zasięgnąć więcej informacji na temat rodzaju przesyłek, kliknij tutaj..

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem oraz linkiem, dzięki któremu dowiesz sie gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Po zapisaniu, link będzie podawał uaktualnienia o statusie przesyłki.

Możesz również śledzić status zamówienia poprzez naszą stronę internetową. Aby to zrobić zaloguj się do swojego konta, wybierz zakładkę moje zamówienia, a następnie śledź status mojego zamówienia.

Wszystkie przesyłki wymagają potwierdzenia odbioru. Jeśli kurier nie zastanie Cię w domu podczas pierwszej próby dostarczenia zamówienia, spróbuje dostarczyć przesyłkę następnego dnia roboczego lub postąpi zgodnie z pozostawionymi przez Ciebie wskazówkami. Firma kurierska nie ponosi odpowiedzialności za przesyłkę dostarczoną według wskazówek adresata.

Przy odbiorze zamówienia w wybranym sklepie sieci Yours należy okazać numer referencyjny zamówienia.

W tym przypadku skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta poprzez czat na stronie internetowej, telefonicznie lub wysyłając nam wiadomość. Podaj szczegóły zamówienia. Następnie my skontaktujemy się z firmą kurierską, która pomoże nam zlokalizować Twoje zamówienie.

Jeśli przesyłka nie zostanie dostarczona we wskazanym wcześniej terminie należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta poprzez czat na stronie internetowej, telefonicznie lub wysyłając wiadomość. Następnie dział ten zwóci się do firmy kurierskiej o pomoc.

Istnieje możliwośc wysłania zamówienia poprzez pocztę lub Interlink. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta zanim złożysz zamówienie, a my upewnimy się, że Twoja przesyłka nie zostanie dostarczona przez firmę kurierską Hermes.

Należy wziąć pod uwagę, że zamówienie wysyłane za pośrednictwem poczty może być dostarczone w terminie do 7 dni robocznych, a firma kurierska Interlink nie oferuje dostawy w weekendy w przypadku zamówień Next Day (następnego dnia roboczego).

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

Aby uzyskać listę krajów, do których dostarczamy zamówienia międzynarodowe kliknij tutaj.

Ze względu na możliwe opóźnienia w komunikacji pocztowej, dostarczenie przesyłki międzynarodowej może potrwać do 15 dni roboczych. Aby uzyskać więcej informacji na temat terminów dostawy do różnych krajów kliknij tutaj.

Jeśli po upływie miesiąca Twoje zamówienie wciąż nie zostało dostarczone, istnieje prawdopodobieństwo, że zostało zagubione przez pocztę. Podejmiemy próbę uzyskania odszkodowania za Twoją przesyłkę. Aby rozpocząć postępowanie skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, który jest do Twojej dyspozycji.

Tak, możemy śledzić dla Ciebie Twoją przesyłkę. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki z naszego magazynu, że Twoje zamówienie zostało wysłane. W celu uzyskania informacji i aktualizacji Twojej dostawy, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta https://www.yoursclothing.co.uk/contact-us.

Ze względu na duży rozmiar zamówienia, jest możliwe, że zostało ono wysłane w kilku przesyłkach. Pozostałe produkty powinny zostać dostarczone kilka dni po otrzymaniu pierwszej przesyłki.

Jeśli dodatkowa przesyłka nie zostanie dostarczona skontaktuj się z nami a my z przyjemnością udzielimy Ci pomocy.

Zgodnie z regulaminem firmy przedstawionym na naszej stronie internetowej, nie ponosimy odpowiedzialności za opłaty celne oraz podatkowe związane z wysyłką towarów poza granice Wielkiej Brytanii.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

Zwrotom podlegają towary w stanie nienoszonym oraz w terminie do 21 dni od daty dokonania zakupu, można je wtedy do nas odesłać. Zwrotu lub wymiany można również dokonać w sklepie za okazaniem dowodu zakupu (faktura lub wyciąg z konta bankowego ukazujący transakcję). Należy pamiętać, iż płatności dokonane za pomocą konta PayPal nie podlegają zwrotowi w sklepie, można jednak dokonać wymiany towaru lub otrzymać w zamian kartę podarunkową. Towary mogą być również zwrócone bezpośrednio do nas za pomocą poczty lub serwisu Collect +. Dodatkowe informacje na ten temat są zawarte w Regulaminie Zwrotów.

Firma Yours Clothing wprowadziła usługę darmowych zwrotów towaru za pomocą serwisu Collect+, który oferowany jest przez ponad 5800 sklepów. Aby znaleźć najbliższy sklep w Twojej okolicy przejdź do www.collectplus.co.uk/orders/new.

Po zwróceniu zamówienia do sklepu, sprzedawca zeskanuje je oraz wyda paragon, na którym znajdował się będzie numer referencyjny. Bardzo ważne jest, aby zachować paragon, ponieważ jest on dowodem zwrotu towaru. Następnie zamówienie zostanie do nas zwrócone, przesyłka będzie śledzona, a należność zostanie Ci oddana zaraz po otrzymaniu przez nas towaru. Otrzymasz powiadomienie za pomocą e-maila.

Pełne warunki dotyczące zwrotów znajdują się tutaj: Polityka Zwrotów

Wymiany produktów zakupionych poprzez stronę internetową można dokonać jedynie w sklepie. Niestety, wymiana za pomocą internetu nie jest możliwa. Jeśli zdecydujesz, że zakupiony przez Ciebie towar nie jest dla Ciebie odpowiedni i jest on w stanie nieużywanym możesz dokonać zwrotu. Należność za zakupiony towar zostanie Ci zwrócona, a nowe zamówienie możesz ponownie złożyć online.

Zwrócony towar otrzymamy w ciągu 7 dni pracujących i wtedy zwrot należności za produkt zostanie Ci przesłany. Jeśli uważasz, że zwrot produktu trwa dłużej niż tego oczekujesz, skontaktuj się z kurierem, za pośrednictwem którego dokonano zwrotu. Jeśli produkt został zwrócony za pomocą serwisu Collect+, sprawdź lokalizację przesyłki za pomocą otrzymanego numeru referencyjnego.

W przypadku trudności skontaktuj się z nami. .

Możesz dokonać zwrotu w dowolnym sklepie, pod warunkiem, że okażesz dowód zakupu towaru.

Zwrotowi nie podlega biżuteria (taka jak kolczyki) oraz kosmetyki. Wszystkie inne produkty, również te zakupione podczas wyprzedaży, podlegają zwrotowi.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

Jeśli chcesz dokonać zwrotu:

  1. Zapakuj towar w oryginalne opakowanie.
  2. Wypełnij formularz zwrotu, podaj imię i nazwisko, szczegóły zamówienia oraz powód zwrotu produktu.
  3. Wyślij przesyłkę za pomocą najbliższego serwisu pocztowego. Wybierz przesyłkę standardową. Jeśli to możliwe, upewnij się, że wybierasz opcję, która oferuje odszkodowanie w przypadku zaginięcia przesyłki. Firma Yours Clothing nie ponosi odpowiedzialności za zwracane przesyłki, które zaginęły podczas transportu, dlatego zawsze zachowaj paragon jako dowód na dokonanie zwrotu.

Adres zwrotu:

Yours Clothing,
Returns Dept,
Unit B, Finmere Park,
Southgate Way, Orton Southgate,
Peterborough
PE2 6YG
UK

Zwroty powinny być dokonane w ciągu 21 dni od otrzymania przesyłki.

W przypadku przesyłek międzynarodowych akceptujemy zwroty, jednak nie jesteśmy w stanie dokonać wymiany towaru. Koszty zwrotu produktu są pokrywane przez klienta zgodnie z lokalnym prawem o zwrotach towarów.

Zwrócony towar otrzymamy w ciągu 7 dni pracujących i wtedy zwrot należności za produkt zostanie Ci przesłany. Jeśli uważasz, że zwrot produktu trwa dłużej niż tego oczekujesz, skontaktuj się z kurierem, za pośrednictwem którego dokonano zwrotu.

Zwrotowi nie podlega biżuteria (taka jak kolczyki) oraz kosmetyki. Wszystkie inne produkty, również te zakupione podczas wyprzedaży, podlegają zwrotowi.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

Przed wysyłką wszystkie zamówienia są kompletowane i sprawdzane w magazynie, zdarza się jednak, że może dojść do pomyłki. Należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, który rozwiąże ten problem natychmiastowo.

Przepraszamy, że otrzymany przez Ciebie produkt jest uszkodzony. Uszkodzony towar należy zwrócić pod adres:

Yours Clothing
Returns Department
Unit B, Finmere Park
Orton Southgate
Peterborough
PE2 6YG

Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołaczyć dane adresowe oraz zaznaczyć, czy życzysz sobie wymianę produktu na nowy czy zwrot płatności. Gdy otrzymamy zwrot towaru dostaniesz powiadomienie za pomocą e-maila. Koszty przesyłki uszkodzonego towaru zostaną Ci zwrócone, nowy towar lub zwrot płatności zostanie wysłany.

Przepraszamy, że otrzymany przez Ciebie produkt jest inny niż zamówiony. Przykro nam z powodu tej niedogodności. Towar należy zwrócić pod adres:

Yours Clothing
Returns Department
Unit B, Finmere Park
Orton Southgate
Peterborough
PE2 6YG

Prosimy o podanie danych adresowych, numeru zamówienia oraz powodu zwrotu towaru. Gdy otrzymamy zwrot towaru dostaniesz potwierdzenie za pomocą e-maila. Poprawny towar zostanie do Ciebie wysłany, a poniesione przez Ciebie koszty przesyłki zostaną Ci zwrócone.

Przykro nam, że otrzymany przez Ciebie towar nie spełnia Twoich oczekiwań. Zwróć produkt, a następnie my dokonamy zwrotu płatności.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

Przepraszamy, że otrzymany przez Ciebie produkt jest uszkodzony. Przykro nam z powodu tej niedogodności.

Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta,Zdecyduj, czy życzysz sobie wymianę produktu na nowy czy zwrot płatności. Następnie dołącz zdjęcie uszkodzonego towaru podlegającego reklamacji. Dział Kontroli Jakości rozpatrzy Twoją prośbę.

Przed wysyłką wszystkie zamówienia są sprawdzane, zdarza się jednak, że może dojść do pomyłki. Należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, który rozwiąże ten problem natychmiastowo.

Przepraszamy, że otrzymany przez Ciebie produkt jest uszkodzony.

Uszkodzony towar należy zwrócić pod adres:

Yours Clothing
Returns Department
Unit B, Finmere Park
Orton Southgate
Peterborough
PE2 6YG

Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołaczyć dane adresowe oraz zaznaczyć, czy życzysz sobie wymianę produktu na nowy czy zwrot płatności. Gdy otrzymamy zwrot towaru dostaniesz powiadomienie za pomocą e-maila. Koszty przesyłki uszkodzonego towaru zostaną Ci zwrócone, nowy towar lub zwrot płatności zostanie wysłany.

Przepraszamy, że otrzymany przez Ciebie produkt jest inny niż zamówiony. Przykro nam z powodu tej niedogodności. Towar należy zwrócić pod adres:

Yours Clothing,
Returns Department
Unit B, Finmere Park
Orton Southgate
Peterborough
PE2 6YG

Prosimy o podanie danych adresowych, numeru zamówienia oraz powodu zwrotu towaru. Gdy otrzymamy zwrot towaru dostaniesz potwierdzenie za pomocą e-maila. Poprawny towar zostanie do Ciebie wysłany, a poniesione przez Ciebie koszty przesyłki zostaną Ci zwrócone.

|Przykro nam, że otrzymany przez Ciebie towar nie spełnia Twoich oczekiwań. Zwróć produkt, a następnie my dokonamy zwrotu płatności.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

Postępuj według poniższych kroków:

  1. Dodaj wybrane produkty do koszyka.
  2. Wybierz „Mój Koszyk" w prawym, górnym rogu ekranu.
  3. Klikniij „Przejdź do Kasy".
  4. Zaloguj się lub zarejestruj jako nowy klient.
  5. Wybierz sposób dostawy oraz podaj wszystkie niezbędne informacje.
  6. Złóż zamówienie. Otrzymasz potwierdzenie zawierające szczegóły zamówienia.

Jeśli złożenie zamówienia sprawia Ci trudności skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem +44 (0)8448204204 oraz podaj numery referencyjne produktów, które zamierzasz kupić.

Po złożeniu zamówienia możesz zmienić jedynie adres dostawy pod warunkiem, że Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane przez magazyn. Aby sprawdzić status zamówienia zaloguj się do konta na naszej stronie internetowej i wybierz opcję „moje zamówienia". Możesz sprawdzić, czy nie jest za późno na zmiany w zamówieniu. W przypadku innych zmian skontaktuj sie z Działem Obsługi Klienta przez czat internetowy na żywo lub zadzwoń pod numer telefonu 44 (0)8448 204 204. Jeśli to możliwe Dział Obsługi Klienta dokona wymaganych przez Ciebie zmian w zamówieniu.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

Kod rabatowy wpisz w przeznaczone do tego pole na dole strony mój koszyk zanim przejdziesz do kasy.

Minimalna kwota zamówienia może różnić się w zależności od obowiązującej w danym czasie promocji. Aby dowiedzieć się, czy istnieje minimalna kwota zamówienia, zapoznaj się z zasadami i warunkami dotyczącymi wybranego kodu rabatowego.

Nie. Na chwilę obecną, przy jednym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kod rabatowy.

Zapoznaj się z zasadami i warunkami dotyczącymi wybranego kodu rabatowego, aby dowiedzieć się czy możesz go użyć do zakupu artykułów promocyjnych oraz w wyprzedaży.

Tak. Wystarczy wpisać kod rabatowy, a następnie dane karty upominkowej w odpowiednie pola na etapie dokonywania płatności.

Promocje oraz kody rabatowe nie są brane pod uwagę podczas dokonywania zwrotu. Rabaty są proporcjonalnie odejmowane od kosztów artykułów, do których się odnoszą.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

Aby zapoznać się z naszą ofertą kart przejdź do linku: karty podarunkowe

Pole dotyczące karty upominkowej znajduje się na dole strony na etapie przejścia do kasy. Aby dokonać realizacji karty wystarczy wpisać jej numer i pin przez złożeniem zamówienia.

Zaloguj się do konta na naszej stronie, a następnie wybierz opcję karty upominkowej. Wpisz wymagane dane, aby sprawdzić aktualne saldo. W tym celu możesz również skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +44 (0)8448 204 204.

Karty upominkowe mogą być doładowane w sklepie lub telefonicznie, po skontaktowaniu się z Działem Obsługi Klienta +44 (0)8448 204 204.

W przypadku zwrotu produktu, przy którego zakupie została wykorzystana karta upominkowa, na Twoje konto internetowe lub na tą samą kartę upominkową zostanie zwrócona kwota, za która został zakupiony produkt.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

W razie problemów skontaktuj się z nami za pomocą “czatu na żywo” lub zadzwoń do Działu Obsługi Klienta pod numer +44 (0)8448 204.

Jak zwykle przejdź do opcji logowania, nie wpisuj jednak hasła, lecz wybierz opcję „Nie pamiętasz hasła?'. Znajduje się ona poniżej pola przeznaczonego na hasło. Otrzymasz e-mail z Twoim hasłem.

Jeśli chesz zmienić hasło, możesz to zrobić po wykonaniu wyżej wymienionych kroków. Zaloguj się do Twojego konta, wybierz zmień dane, a następnie zmień hasło.

Na dole strony internetowej znajduje się pole, gdzie należy wpisać swój adres e-mail, aby otrzymywać informacje o nowościach od Yours Clothing. Jeśli chcesz zrezygnować z subskrypcji przejdź do linka „wypisz z subskrypcji' znajdującego się w każdym z wysłanych do Ciebie przez nas e-maili. Po rezygnacji, subskrypcję możesz odnowić w każdym momencie.

Niestety nie. Wszystkie produkty są dostępne na naszej stronie internetowej oraz w naszych sklepach.

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub zadzwoń do Działu Obsługi Klienta +44 (0)8448 204 204.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

By zapoznać się z naszą Tabelą Rozmiarów przejdź do linku: tabela rozmiarów

Lokalizację najbliższego sklepu możesz sprawdzić za pomocą opcji znajdź sklep na naszej stronie internetowej: przejdź do //znajdź-sklepr. Wystarczy, że wpiszesz Twój kod pocztowy do pola wyszukiwarki, a dane najbliższego sklepu zostaną wyświetlone.

Obecnie pracujemy nad otwarciem kilku sklepów na terenie całego kraju. Wiadomości dotyczące otwarcia nowych obiektów zostaną opublikowane na Facebooku oraz naszej stronie internetowej, a także wysyłane e-mailem.

Aby uzyskać informacje na temat sprzedaży hurtowej skontaktuj się z Amandą Buckingham wysyłając e-mail pod adres amandabuckingham@yoursclothing.co.uk.

Jesteśmy otwarci na nowe zgłoszenia. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie kilku fotografii wraz z informacjami o sobie na adres models@yoursclothing.co.uk w celu rozpatrzenia zgłoszenia.

Aby otrzymać informacje na temat prowadzenia bloga dla Yours Clothing, skontaktuj się z nami pod adresem pressenquiries@yoursclothing.co.uk

Możesz to zrobić wybierając opcję opinie, a następnie „dodaj opinię'.

Jeśli chcesz podzielić się z nami Twoimi dobrymi doświadczeniami o firmie Yours Clothing, lub przeciwnie - zgłosić problem, który należy rozwiązać, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Twoja opinia jest dla nas cenna, a naszym celem jest rozwiązanie każdego problemu jak najszybciej to możliwe.

Jeśli powyższe informacje nie odpowiadają na Twoje pytania kliknij poniżej, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Więcej pomocy

Currently Online

Nasz czat jest dostępny, kliknij na ikonę chmurki, by rozpocząć rozmowę

08448 204 204

Godziny otwarcia: Od poniedziałku do piątku, od 08:00 do 00:00, w sobotę, od 09:00 do 16:00, w niedzielę, od 10:00 do 16:00 (GMT)


Master Card
Visa Card
Paypal
Sign Up for Exclusive News and Offers >Close