Latest Arrivals
Bestsellers
1000's NEW lines now discounted
Delivery
Sign Up TO OUR EMAILS

Contact Us

Nasz zespół służy pomocą

Aby dokonać płatności za zamówienie należy skorzystać z jednej z wymienionych poniżej metod. Bezpieczeństwo naszych klientów traktujemy bardzo poważnie, dlatego użyte dane są u nas bezpieczne. Przelew tradycyjny - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, aby to zrobić należy kliknąć usługę DotPay, a następnie wybrać logo przelewu (wypełnić pola) i pobrać blankiet. Przelew można zrealizować przez internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia. Płatność elektroniczna DotPay - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – nastąpi przekierowanie na stronę, gdzie należy wybrać swój bank i dokonać opłaty. Płatność kartą płatniczą - Akceptujemy karty MasterCard i Visa.
Aby dokonać płatności systemem Paypal należy posiadać konto. Jeśli nie posiadają Państwo jeszczcze tego konta zalecamy utworzyć je na stronie Paypal, a następnie przy dokonywaniu płatności za zamówienie wybrać ikonę Paypal przy kasie aby sfinalizować transakcję.
Kod rabatowy należy wprowadzić w przeznaczone do tego pole na dole strony "mój koszyk"- przed przejściem do kasy.
Nie. Na chwilę obecną, przy jednym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kod rabatowy. *Zalecamy zapoznanie się z regulaminem promocji.
Aby dowiedzieć się czy kod może być wykorzystany do zakupu artykułów promocyjnych oraz w wyprzedaży należy zapoznać się z warunkami regulaminu dla danego kodu.
Promocje oraz kody rabatowe nie są brane pod uwagę podczas dokonywania zwrotu. Zwracamy tę samą wartość, ktorą zapłacono za produkty.
Bez wyrażenia zgody nie udostępniamy danych naszych klientów osobom trzecim (z wyjątkiem partnerów, którzy mogli przekierować na naszą stronę). Aby uzyskać więcej informacji na temat naszej polityki prywatności, prosimy kliknąć w link; tutaj

Jeśli powyższe informacje nie pomogły kliknij poniżej po więcej pomocy.

Więcej pomocy
Szacunkowy termin dostawy znajduje się w mailu potwierdzającym wysyłkę - prosimy pamiętać, że ten szacunkowy termin dostawy liczony jest od momentu, gdy przesyłka zostaje wysłana z naszego magazynu. Aktualizacje dotyczące zamówienia można śledzić klikając w link śledzenia przesyłki w emailu potwierdzającym.
Wysłanie zamówienia potwierdzimy drogą mailową, wiadomość ta powinna zawierać link do śledzenia przesyłki, zalecamy zapisać ten link ponieważ będzie on aktualizowany na każdym etapie dostawy.
Państwa zamówienia realizowane są bezzwłocznie po ich złożeniu, oznacza to, że nie jesteśmy w stanie wprowadzić już żadnych zmian.
Niestety nie jesteśmy w stanie dokonać żadnych zmian w dostawie po złożeniu zamówienia. Niektórzy kurierzy oferują możliwość przekierowania przesyłki. Więcej szczegółów można znaleźć w informacjach dotyczących śledzenia przesyłek.
Wszystkie dostawy muszą zostać pokwitowane. Jeśli nikogo w domu nie będzie przy próbie dostarczenia przesyłki, kurier powinien dostarczyć ją następnego dnia roboczego, lub zastosuje się do alternatywnych instrukcji, jeśli będą mu wskazane. Należy pamiętać, że kurier nie ponosi odpowiedzialności za to, co stanie się z przesyłką po zastosowaniu się do pozostawionych instrukcji.
Wszystkie Państwa zamówienia sprawdzane są przed opuszczeniem naszego magazynu, może się jednak zdarzyć, że przesyłka będzie niekompletna. Zalecamy wtedy skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta aby rozwiązać problem.
Przepraszamy, za wszelkie niedogodności spowodowane otrzymaniem wadliwego/niewłaściwego produktu. Prosimy o bezzwłoczny kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta w celu uzyskania dalszej pomocy. Aby pomóc nam rozwiązać problem, podczas kontaktu z nami (formularz kontaktowy ) prosimy o podanie następujących informacji: - imię i nazwisko -numer zamówienia -nazwa i kod produktu -zdjęcie uszkodzenia -opis uszkodzenia
Przykro nam ,że zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań. Prosimy zapoznać się z opcjami i dalszymi instrukcjami na stronie zwrotów(https://www.yoursclothing.pl/returns-policy).
Zgodnie z regulaminem firmy przedstawionym na naszej stronie internetowej, nie ponosimy odpowiedzialności za opłaty celne oraz podatkowe związane z wysyłką towarów poza granice Wielkiej Brytanii.

Jeśli powyższe informacje nie pomogły kliknij poniżej po więcej pomocy.

Więcej pomocy
Aby poznać opcje zwrotów i dalsze instrukcje zalecamy zapoznanie się z informacjami na stronie zwrotów tutaj: https://www.yoursclothing.pl/returns-policy
Jako firma akceptujemy zwroty ze sprzedaży międzynarodowej, ale nie jesteśmy w stanie zaoferować wymiany. Jeśli zamówione przedmioty nie spełniają oczekiwań, są w nieużywanym stanie, można je do nas zwrócić w celu zwrotu pieniędzy i złożyć nowe zamówienie online na produkt właściwy. Więcej informacji dotyczących naszej Polityki Zwrotów można znaleźć tutaj: https://www.yoursclothing.pl/returns-policy.
Zakładając, że zwracany towar otrzymamy w ciągu 7 dni roboczych i zwrot zlecimy w dniu przyjęcia przesyłki należy przeznaczyć 5 dni na pojawienie się środków na koncie.
Niestety, ze względów higienicznych kolczyki i produkty kosmetyczne nie podlegają zwrotowi. Majtki i stroje kąpielowe: W celu upewnienia się, że wybrany rozmiar stroju kąpielowego lub bielizny zapewnia właściwe dopasowanie zachęcamy do zmierzenia produktu bezpośrednio po zakupie jednak ze względów zdrowotnych i higienicznych zalecamy aby mierzyć je na własną bieliznę. Jeśli dopasowanie nie spełnia oczekiwań, produkt można do nas zwrócić tylko nieużywany i z oryginalnymi metkami. Niniejsza polityka nie ma wpływu na ustawowe prawa dotyczące wadliwych lub błędnie opisanych towarów.

Jeśli powyższe informacje nie pomogły kliknij poniżej po więcej pomocy.

Więcej pomocy
Jeśli doświadczasz problemów z naszą stroną internetową prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.
Osobiste dane takie jak imię czy adres można zmienić w sekcji "Zarządzaj kontem" klikając w "Edytuj dane", wprowadzone zmiany nie będą dotyczyły złożonego już zamówienia.
Jeśli zapomniałaś/łeś hasła, na stronie logowania do konta wybierz opcję ""Zapomniałem hasła"" i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby je zresetować. Jeśli chcesz zmienić swoje hasło, możesz je edytować po wykonaniu powyższych kroków. Zaloguj się na swoje konto, wybierz opcję ""zmień hasło"".
Na dole naszej strony głównej znajduje się pole, gdzie należy wpisać swój adres e-mail, aby otrzymywać informacje o nowościach od Yours Clothing. Jeśli chcesz zrezygnować z subskrypcji przejdź do linka „wypisz z subskrypcji' znajdującego się w każdym z wysłanych do Ciebie przez nas e-maili. Po rezygnacji, subskrypcję możesz odnowić w każdym momencie.
Aby usunąć konto z naszej strony zalecamy skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta (formularz kontaktowy) .
W celu przekierowania na stronę sprzedaży hurtowej prosimy kliknąć w link: www.yoursclothing.pl/wholesale

Jeśli powyższe informacje nie pomogły kliknij poniżej po więcej pomocy.

Więcej pomocy
Szacunkowy termin dostawy znajduje się w mailu potwierdzającym wysyłkę - należy pamiętać, że ten szacunkowy czas dostawy liczymy od momentu wysłania zamówienia z naszego magazynu.
Aby zwrócić przesyłkę, prosimy zapoznać się z opcjami i dalszymi instrukcjami na naszej stronie zwrotów: https://www.yoursclothing.pl/returns-policy
Zakładając, że zwracany towar otrzymamy w ciągu 7 dni roboczych i zwrot zlecimy w dniu przyjęcia przesyłki należy przeznaczyć 5 dni na pojawienie się środków na koncie.

Jeśli powyższe informacje nie pomogły kliknij poniżej po więcej pomocy.

Więcej pomocy